Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    De Regels van dit psp forum

    Crea
    Crea
    Beheerder


    De Regels van dit psp forum Empty De Regels van dit psp forum

    Bericht  Crea do sep 02, 2010 7:25 am



    Dit is het regelement van dit forum:

    Al deze lessen zijn door mij zelf bedacht en geschreven.
    Enige vorm van gelijkenis met andere lessen berust op puur toeval.

    Je snapt vast wel dat er heel erg veel werk in zit om ze te maken en te schrijven, dus is het niet toe gestaan om mijn lessen te copieeren naar je eigen site of iets anders.
    Zou je wel je eigen werkjes op je site willen zetten , dat kan en mag, maar wel op een voorwaarde en die is:
    Zet even de links van het forum er onder waar iemand de les kan vinden!! Lijkt me wel zo netjes!!

    Verder is het niet toe gestaan om dergelijke harde taal of woorden uit te slaan hier op het forum.
    Voor diegene die dit negeert zal een blokkade komen op dit forum!!
    Maar we zijn nette mensen .Toch?! :lol!:

    Verder als er problemen ontstaan onderling: geef ze niet van katoen op het forum, maar regel dat onderling door bv. een prive bericht te sturen !!

    Verder kun je je ei kwijt in het daarvoor bestemde mapje, bv: medeleven, praat hoekje...

    Diploma's : Deze verdien je als je 20 lessen hebt gemaakt!!

    Tubes, als je het leuk vind om een tube van je zelf te gebruiken? Dan is dat toe gestaan,maar maak dan wel eerst het lesje met mijn voorbestemde tubes!!
    Ik ben dus benieuwd!! ☀

    Heb je verder nog tips of suggesties of wil je in de verdere toekomst ook wat lessen op mijn forum zetten:
    Geef het mij dan even door in een mailtje!!! Ik probeer dan zo snel mogelijk een antwoord terug te geven!!


    Veel plezier hier op het forum en dat het tot een succes mag worden!!
    Liefs XX Crea
    [/size]




      Het is nu do maa 28, 2024 10:09 pm